Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Roz | użytkownik

imię i nazwiskoUrszula Kulczyk adresGdańsk zarejestrowany17.07.2008 @21:24:36 ostatnio na stronie13.02.2017 @15:16:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5335109
digarty16777144 komentarze942 posty na forum1

komentarze
~Stjarna    01.01.2009 @16:56:23
dziekuje slicznie
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~LukaszWojcik    24.12.2008 @20:42:25
dzięki, wesołego święta przesilenia zimowego :P
~mghae    07.12.2008 @00:11:16
Przez jakiś błąd grupa "Ludzie z plastyka" zniknęła. Zapraszam ponownie do zapisania się: http://www.digart.pl/grupy/9288/Ludzie_z_plastyka
_______
))<>((
~LukaszWojcik    30.11.2008 @00:01:56
w każdej pracy widać Liceum Plastyczne Grudziądz Pozdro !
ostatnio edytowane: 2008-11-30 00:02:30
~ladmen    27.11.2008 @21:45:16
dziękuje Ci. Ciekawa galeria równiez....pozdrawiam włochy;D
~Safranow    26.11.2008 @23:12:56
dziekuje Ci i pozdrawiam ...
~sylwia99    24.11.2008 @21:05:48
o. Artemisia. pierwsza kobieta malująca? ^^
*nienar    17.11.2008 @20:37:35
_______
Ludzie, jedzcie gówno, miliardy much nie mogą się mylić
~aperion    16.11.2008 @17:03:52
Dzięki a co do twoje rzeźby to głowa wychodzi fajna wiesz jak będziesz ćwiczyć ( albo po prostu robić rzeźby) to coraz lepsze będą Ci wychodziły, a gdy już opanujesz materiał to będziesz w stanie ulepić wszytko co wcześniej zarysuję się w twojej głowie. Eksperymentuj zmieniaj proporcję, lep różne rzeczy. Łącz różne materiały, nie wiem co mogę Ci jeszcze poradzić powodzenia i wytrwałości zawsze miłło potem popatrzeć na końcowe efekt. pozdrawiam
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~Potokmyslowy    16.11.2008 @12:06:15
~broda502    16.11.2008 @07:10:21
Dziękuje za komentarz i odwiedziny !!!

~alpunia    15.11.2008 @13:25:48
Widzę, że rzeźbisz. Czy mogę Cię zaprosić do dyskusji na: http://www.digart.pl/forum/temat/867199/Rzezba_-_w_czym_rzezbicie.html
~trwoga    08.11.2008 @16:05:30
dzięki
_______
osiemnaście
~aperion    06.11.2008 @18:53:54
dziękuje
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~aperion    05.11.2008 @11:06:01
dziękuje za komentarz pozdrawiam
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~kasia80    04.11.2008 @08:10:47
zapraszam do oceny również moich prac
_______
zapraszam do oceny moich prac
^sleepwalker    26.10.2008 @15:05:54
Dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
+januszwojcik    11.10.2008 @20:39:19
a panna ze Świecia?
~delibero    04.10.2008 @09:42:27
co Ci? od kiedy mówisz do mnie 'skarbie'? xD bleee... statyw to skarb. xD
~anaas    19.09.2008 @17:43:30
z bazy, z bazy.
_______
de gustibus non est disputandum
~LAGU    17.09.2008 @08:41:33
dziękuję
~aperion    02.09.2008 @13:43:38
za komentarze
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~trotzki    31.08.2008 @14:02:01
tetryczeję, ludzie zaczynają mnie lubić
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~trotzki    31.08.2008 @13:55:24
a to za co, zaszczyt mnie walnął, za tso
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt